Terimakasih Atas Kunjungan Anda di Blog Sederhana Saya Ini my task: Layang Kangen - Didi Kempot

Sabtu, 19 Mei 2012

Layang Kangen - Didi Kempot


Layangmu tak tampa wingi kui
Wis tak waca apa karepe atimu
Trenyuh ati iki maca tulisanmu
Ra krasa netes eluh ning pipiku
Umpama tanganku dadi suwiwi
Iki uga aku mesti enggal bali
Ning kepiye maneh merga kahananku
Cah ayu entenana tekaku

Reff:
   Ra maido sapa wonge ora kangen
   Adoh bojo pengen turu angel merem
   Ra maido sapa wonge ora trenyuh
   Ra kepethuk sak wetara pengen weruh
   Percaya aku kuatna atimu
   Cah ayu entenana tekaku

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Sabtu, 19 Mei 2012

Layang Kangen - Didi Kempot


Layangmu tak tampa wingi kui
Wis tak waca apa karepe atimu
Trenyuh ati iki maca tulisanmu
Ra krasa netes eluh ning pipiku
Umpama tanganku dadi suwiwi
Iki uga aku mesti enggal bali
Ning kepiye maneh merga kahananku
Cah ayu entenana tekaku

Reff:
   Ra maido sapa wonge ora kangen
   Adoh bojo pengen turu angel merem
   Ra maido sapa wonge ora trenyuh
   Ra kepethuk sak wetara pengen weruh
   Percaya aku kuatna atimu
   Cah ayu entenana tekaku

Tidak ada komentar:

Posting Komentar